Катедрала Светог Павла

Катедрала Светог Павла


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Катедрала Светог Павла, са својом огромном куполом, иконичко је обележје лондонског хоризонта и познато је широм света. То је централна градска црква (зграда са степена И) и седиште Лондонске бискупије.

Историја катедрале Светог Павла

Садашња зграда катедрале Светог Павла изграђена је између 1675. и 1710. године, а дизајнирао ју је у енглеском барокном стилу Сир Цхристопхер Врен. Његова изградња била је део великог програма обнове града након великог пожара у Лондону. Међутим, место на коме се налази било је дом катедрала од 604. године. Заправо, данас виђена катедрала Светог Павла четврта је такве врсте.

Прву цркву светог Павла опљачкали су Викинзи и обновили је 962, а другу је уништио пожар. Трећа и претпоследња инкарнација Светог Павла није прошла ништа боље и уништена је у Великом пожару у Лондону 1666.

Са 111 метара висине, Св. Павле је била највиша зграда у Лондону од 1710. до 1963. године. Његова купола остаје друга по величини купола катедрале на свету.

Фасцинантна историја Светог Павла нераскидиво је испреплетена са историјом нације, а слике куполе окружене димом и ватром Блитза симболизирају британски пркос.

У Павлама обележени су многи важни догађаји из целог света, укључујући завршетак Првог и Другог светског рата, венчање принца Чарлса са госпођом Дајаном Спенцер, краљевске јубилеје и рођендане и обележавање догађаја попут Дана сећања и 11. септембра 2001. .

Катедрала Светог Павла је такође познато гробље. У његовој крипти налазе се многе светски познате иконе, укључујући адмирала лорда Нелсона, војводу од Велингтона и сер Кристофера Рена, чије су сахране биле у катедрали. Иако није сахрањена код Светог Павла, овде је одржана и државна сахрана сер Винстона Черчила.

Катедрала Светог Павла данас

Иако је једна од најпопуларнијих лондонских туристичких атракција, катедрала остаје радна црква са молитвом по сату и свакодневним службама.

Посетиоци могу да открију много различитих делова Катедрале, од подземне крипте (која садржи познате гробнице заједно са филмским искуством од 270 ° - „Оцулус: око у Светог Павла“ - који оживљава 1400 година историје) до Галерије Шапутање, Галерије Камена и, ако се иде свих 528 корака горе, поглед са горње Златне галерије.

Посетиоци могу видети и величанствену архитектуру катедрале Светог Павла, као и уметничка дела и декорације које су вековима мењане и додаване. Ту је и 7 капела и импресивна спољашњост и црквено двориште за истраживање.

Обиласци са водичем доступни су на енглеском језику и трају приближно 90 минута. Аудио туре су доступне на енглеском, шпанском, немачком, француском, италијанском, руском, јапанском и кинеском (мандаринском).

Одлазак до катедрале Светог Павла

Као и на свим лондонским веб локацијама, најбоље је путовати јавним превозом. Најближе станице метроа су Ст. Паул'с (2 минуте хода, Централ Лине), Мансион Хоусе или Блацкфриарс (Дистрицт/Цирцле Линес) или Банк (Централ, Нортхерн и Ватерлоо & Цити Линес).
Најближе железничке станице су Цити Тхамеслинк (3 минута хода), Блацкфриарс, Цаннон Стреет или Ливерпоол Стреет.

Многи локални аутобуси стају у близини, укључујући руте 4, 8, 11, 15, 17, 23, 25, 26, 56, 76, 100, 172, 242 и 521, а јавно паркиралиште доступно је у близини на улици Куеен Вицториа Стреет.


Катедрала Светог Павла - порекло

ОЦЕНА НАСЛЕЂА:

Кликните овде за Цхристопхер Врен и зграду Св. Павла, а овде за преглед данашње посете Св.

Када већина људи помисли на катедралу Светог Павла у Лондону, у глави им се појављује слика величанствене класичне цркве Кристофера Рена, али постојала је катедрала посвећена Светом Павлу много пре него што је способни господин Врен ставио свој печат на хоризонт Стуарта у Лондону.

Прва црква на овом месту подигнута је 604. године, само осам кратких година након што је прва хришћанска мисија под водством Светог Августина пристала у Кенту. Ову дрвену цркву основао је краљ Етхелберт од Кента као дом првом бискупу Источних Саксонаца, Меллиту.

Ту прву цркву је уништио пожар и обновио је свети Еркенвалд, тадашњи бискуп, 675-85. Ватра није била једина опасност са којом се зграде суочавају у тим мрачним вековима англосаксонске Енглеске - Викинзи су уништили другу цркву Светог Павла 962. године током једне од својих периодичних инвазија.

Још једном, пожар је уништио цркву 1087. Новој норманској згради, која се сада зове Стара црква Св. Павла, било је потребно више од 150 година да се заврши, а последњи додири примењени су 1240. Па, нису баш последњи додири - нови готички хор је био додан 1313. године, чинећи Светог Павла трећом најдужом црквом у Европи са 596 стопа. Следеће године шпил је завршен. Са 489 стопа био је највиши у целој Европи.

У доба Тјудора, уз јужни зид Светог Павла постављена је проповедаоница на отвореном под називом Павлов крст. Тамо се гомила окупила да чује побуњеничке протестантске проповеди. 1549. проповедници су подстакли руљу да опљачка саму катедралу. Дивљали су по унутрашњости, уништавали велики олтар и пустошили гробнице, зидне завесе и гробнице.

Пех светог Павла се наставио. Шпил је ударио гром (није превише изненађујуће, с обзиром на то како се надвијало над градом). Катедрала је постала центар трговине, а трговци су продавали своју робу у наосу саме цркве. Архитекта Иниго Јонес позван је да васкрсне пропадајућу зграду, али су његови напори, отежани недостатком средстава, само одложили неизбежно.

Током енглеског грађанског рата, парламентарне трупе су командовале катедралом и користиле брод као касарну. Разбили су скеле и продали материјал.

Чинило се да се богатство старог светог Павла променило набоље са обновом монархије 1660. године. Цхарлес ИИ је именовао младог архитекту по имену Цхристопхер Врен да изврши велике поправке зграде. Врен је започео свој посао тек када је наступила коначна катастрофа.

4. септембра 1666. избио је пожар у пекари у Пуддинг Ланеу. Подстакнут жестоким ветром, ватра се проширила по крцатим лондонским улицама уништавајући све што јој се нађе на путу. Четири дана је ватра беснела, а кад се дим коначно разишао, Стари Свети Павле није био ништа друго до угљенисано дрво и шут.

Већина фотографија је доступна за лиценцирање. Молимо контактирајте Бритисх Екпресс библиотеку слика.

О Св. Павлу
Адреса: Тхе Цхаптер Хоусе, црквено двориште Светог Павла, Лондон, Велики Лондон, Енглеска, ЕЦ4М 8АД
Врста атракције: Катедрала
Сајт: Ст Паул'с
Мапа локације
ОС: ТК320811
Фотографија: Давид Росс и Бритаин Екпресс
Најближа станица: Ст. Паул'с - 0,1 миља (равна линија) - Зона: 1

Белешка: Бесплатан улаз у катедралу Светог Павла можете добити уз Лондон Пасс

ПОПУЛАРНЕ ОБЈАВЕ

Ове податке о атракцијама смо означили како бисмо вам помогли да пронађете повезане историјске атракције и научите више о поменутим главним временским периодима.

Историјски временски периоди:

Пронађите друге атракције означене са:

11. век (временски период) - 17. век (временски период) - 18. век (временски период) - кардинал Волсеи (особа) - Цхарлес ИИ (особа) - Цхристопхер Врен (особа) - грађански рат (архитектура) - Хенри ВИИИ (особа) - Иниго Јонес (особа) - ЈМВ Турнер (особа) - средњовековни (временски период) - неокласицистички (архитектура) - нормански (архитектура) - парламентарни (историјска референца) - краљица Викторија (лично) - рестаурација (историјска референца) - Саска (Временски период) - Стуарт (Временски период) - Тудор (Временски период) -

БЛИЗИНА ИСТОРИЈСКИХ ЗАНИМЉИВОСТИ

Херитаге Ратед од 1- 5 (од ниског до изузетног) од историјског интереса


Катедрала Светог Павла - историја

Осим ако није другачије назначено, све фотографије и скениране слике су аутора. Кликните на слике да бисте их увећали. [Ове слике можете користити без претходног одобрења у било које научне или образовне сврхе све док (1) признајете фотографа и (2) повежете свој документ са овом УРЛ адресом или кредитирате викторијански веб у штампаној форми.]

Екстеријер

Катедрала Светог Павла, Калкута. Фотографија: Тим Вилласеи-Вилсеи

Катедрала Светог Павла, Колката, Индија. Архитекта: Виллиам Наирн Форбес (1796-1855), са Ц. К. Робинсон, који је био један од магистрата у Калкути. Форбес, „производ војне школе Источноиндијске компаније у Аддисцомбе -у“, сматра се „свестраним генијем у архитектури“ (Гхосе 243), док се сматрало да Робинсоново име стоји „високо као научни аматер у грађанској архитектури“ (Фирмингер 60). Форбес је још 1819. године направио план за катедралу у Калкути, у то време по налогу маркиза од Хастингса, тадашњег генералног гувернера Бенгала. Али планирана зграда би била скупа и није санкционисана. Он је преузео садашњу катедралу касније, у измењеним размерама, на захтев бискупа Данијела Вилсона из Калкуте. Први камен положен је 1839. године, а зграда је довршена 1847. године. Ово чини Прву англиканску катедралу светог Павла викторијанског доба. Материјали: "Зграда је изграђена у посебној цигли посебно припремљеној за ту намену, која је комбиновала лакоћу и чврстоћу на притисак, завоји су били направљени од камена Цхунар, а цело здање је изнутра и споља било прекривено полираним чунамом" (Давиес 151). Ово последње је врста штукатуре и даје катедрали готово етеричан аспект. Свети Павле је идеално смештен на Катедралној улици у близини Викторијиног меморијала, у близини главних делова града, али у отвореном окружењу.

Лево: Фотографија катедрале Светог Павла, Калкута, каква је била у раном двадесетом веку, када је још имала свој торањ (Блецхинден, окренут према стр. 139). Десно: Катедрала Светог Павла каква је данас.

Црква Светог Павла изграђена је јер је црква Светог Јована из 1787. Јамеса Агга, која се и даље од миља памти као "стара катедрала", заправо никада није била замишљена као једна, а сада је била премала да служи осакаћеној европској заједници у Калкути. Изграђена је када та заједница у Бенгалу не би бројала више од хиљаду, док је 1810. тај број већ скочио на 4000 мушкараца и 300 жена (види Гросецлосе 136, н.4). Нова велика богомоља требала је да прими најмање 800 људи, а до 1000. Названа је „првобитна метрополитанска црква Британске Индије“ (Моррис 172). И у стилу је то био нови одлазак. Свети Јован, попут Светог Тринтија у Квебеку, који је освећен 1804. године и који је претходио катедрали Светог Павла као прва англиканска катедрала изван Британије, инспирисан је Светим Мартином у пољу Јамеса Гиббса на Трафалгар тргу у Лондону. С друге стране, Ст Паул'с је енглески окомито готички у стилу. Његови архитекти су се консултовали са катедралама Норвицх и Цантербури, и Иорк Иорк. Касније је катедрала требало да изгуби свој звоник, услед земљотреса, али редизајнирана кула с почетка двадесетог века и даље је "по узору на звоник Бел Харрија у Цантербури катедрали" ("Катедрала Светог Павла"). Можда би у свом готизму изгледало помало уназад, како сугерише Филип Дејвис (149), мада можда врста "картона" или површне готике која је обележила прве дане препорода готике у Британији, али то је у великој мери било зато што је инжењер Форбес имао узети у обзир тло и климу. Стога је један од првих коментатора његов стил сажео као "лажну готику прилагођену потребама индијске климе" (Памук 586). Ипак, то је несумњиво „племенита структура“, која је корисно „разбила калуп Гибсових деривата који су до тада доминирали црквеним дизајном у Индији“ (Давиес 151).

Ентеријер

Унутрашњост Светог Павла данас, са широким распоном крова и опћенито отвореним осјећајем.

"Кров је неуобичајен. То је плитка кривина која се протеже гвозденим решеткама украшеним готичким шарама", објашњава Давиес: "када је изграђен, био је један од највећих распона који постоје" (151). То је зато што је постојала извесна сумња да ли земља може да поднесе тежину стубова и тешких лукова: према томе, дизајн је био за једну велику базиликанску дворану, без бочних пролаза. Супруга вицекраља, леди Далхоусие, можда ју је упоредила са железничком станицом (Моррис 172), али је пространа и прозрачна.

Неке арматуре и споменици

Мермерни фонт. Један који је имао "квадрат од осам стопа у подножју" представљен је (Батеман 290) новој катедрали, а други је датиран 1915. у сопственом летку катедрале.

Пуна титула бискупа Вилсона била је "5. епископ Калкуте и 1. митрополит" ("Катедрала Светог Павла"), а за ову важну матичну цркву учинило би се само најбоље. Међу многим лепим и привлачним знаменитостима су источни прозор, који су дизајнирали Цлаитон и Белл (замена за ранији који је уништен циклоном), западни прозор који се веома дивио 1880. године, који је дизајнирао Едвард Бурне-Јонес, алабастер и рередои од мозаика из 1879. који приказује Благовести, клањање мудраца и лет у Египат, приписан сер Артхуру Бломфиелду (види Давиес 151), мозаичне плоче из 1886. на источном зиду које приказују живот светог Павла, такође од Бломфиелда, и сјајног Виллиса орган. Елегантан фонт, приказан горе лево, стоји испред клечеће фигуре бискупа Хебера, ранијег бискупа Калкуте.

Споменици попут Хеберовог у великој мери доприносе атмосфери катедрале. Барбара Гросецлосе опћенито пише о осјећају "цјеловитости и цјеловитости" који дају, говорећи о св. Павлу: "мноштво неоготичких оквира и поставки, обогаћених ту и тамо магловитом алузијом на уметнути камен уобичајен у могулској декоративној умјетности, даје стилско јединство унутрашњости. и заиста јој даје статус катедрале “(38). Сама крема британских дизајнера и вајара била је наручена да их обезбеди (види сродни материјал у наставку), а било је и локалних погребних зидара, попут Ллевеллин анд Цомпани, погребника и каменорезаца & мдасх две гране погребне трговине које се обично комбинују у ранијих дана (Гросецлосе 47).

С лева на десно: (а) Споменик Јохну Пактону Норману. (б) Повећани приказ правде. (ц) изблиза рељефне плоче.

Велико и украсно спомен обележје Јохну Пактону Норману, које је влада подигла у знак сећања на убијеног вршиоца дужности врховног судије, добар је пример доприноса таквог споменика катедрали. Дошло је до излива туге када је судија Норман умро: „Све јавне канцеларије у граду биле су затворене, стандард у Форт Виллиаму и заставе бродова у реци висили су на пола копља, свака продавница је била затворена, а посао потпуно обустављен “(Цоттон 229) случај је такође широко објављен у британским новинама. Као што се могло очекивати, подигнут је сложен споменик у знак сећања на судију. Прекрижена крстом, ово приказује фигуру правде са њеном вагом која седи на позадини плочица уметнутих у светли цветни узорак, можда алудирајући на љубав судије Нормана према ботаници: био је члан Ботаничког друштва у Лондону (види Раи 521 ). Плоча с рељефом испод, умјесто да приказује сервилне, ничице или (алтернативно) егзотичне домороце, приказује Индијанце који се свакодневно баве мирним суживотом. Лево је хиндуистичка породица са једним дететом које храни краву, виђено на позадини хиндуистичког храма. Десно су муслимански трговци који преговарају или само разговарају, са девом и џамијом у позадини. Судија Норман је очигледно убијен из освете због онога што се сматрало престрогом казном, па ће споменик можда покушати да пренесе поштеност коју су у њему пронашли његови пријатељи (видети Цоллинс, на пример). У сваком случају, улога правде на потконтиненту лепо је приказана овде без снисходљивости и, упркос садашњем контексту, уз поштовање веровања људи. Занимљиво је да је Норман, чији су главни објављени радови били извештаји о случајевима који су изнесени пред рачунске судове, такође написао књигу о ауторским правима на дизајн, ауторским правима и регистрацији скулптура. Овај мурални споменик више личи на лучна врата. То свакако показује отвореност према другој култури.

Тхе Цонсецратион

Лево: Бискуп Вилсон као млађи човек (предњи део Батемана И). Десно: „Канцеларија катедрале, приказује камен изнад гроба бискупа Вилсона“ (Батеман ИИ, окренут према 420).

Освећење Светог Павла 8. октобра 1847. године било је сјајна прилика: "Било би највеће задовољство краљичином религиозном и доброћудном срцу, да је Њено Величанство почастило Освећење својим присуством", написао је епископ Вилсон са сјетом краљици Викторији. Присуство краљице не би се превише надало, али био је одушевљен одласком локалног становништва. "Такав призор никада није виђен у Индији. Многобројна публика испунила је свето здање, притиснуто око врата, у фењеру и трансепту, како би стекла увид у оно што се дешава и чула Божанску реч. Утисак је оставио у главама хришћанске заједнице и домаћег становништва било је електрично. Верујем да ће уследити трајни благослов "(ктд. у Батеман ИИ, 299). Краљица је бискупу већ поклонила „десет комада сребрно позлаћене плоче“ за катедралу („Катедрала Светог Павла“). Утисак који је његов исказ оставио на њен ум могао је такође бити "електричан", подстичући њену све већу фасцинацију овим регионима. Свети Павле, Колката, не треба занемарити када се говори о катедралама изграђеним у викторијанско доба. На неки начин, а на неки други начин за разлику од нових богомоља на домаћем терену, овај први подухват даје фасцинантан увид у историју и визуелне уметности колонијалног периода.

Сродни материјал

    , Сир Едвард Бурне-Јонес, Виллиам Тхеед, Сир Францис Леггат Цхантреи, Јохн Хенри Фолеи, Јохн Хенри Фолеи, Георге Гилберт Сцотт и Јохн Бирние Пхилип, Георге Гилберт Сцотт и Јохн Бирние Пхилип, Сир Виллиам Госцомбе Јохн

Референце

Бацх, Бриан Паул. Калкутско здање: зграде великог града. Колката: Рупа, 2006.

Батеман, Јосиах, Рев. Тхе Лифе оф тхе лате веренд Даниел Вилсон, ДД. Вол. И. Лондон: Јохн Мурраи, 1860. Интернет архива. Веб. 25 март 2014.

_____. Живот покојног велечасног Даниела Вилсона, ДД. Вол. ИИ. Лондон: Јохн Мурраи, 1860. Интернет архива. Веб. 25 март 2014.

Блецхинден, Катхлеен. Калкута, прошлост и садашњост. Лондон: В. Тхацкер & амп Цо., 1905. Интернет архива. Веб. 25 март 2014.

Цоллинс, Цхарлес Х. "Убијени главни судија." Времена . 26. септембар 1871: 8. Тимес Дигитална архива. Веб. 25 март 2014.

Цоттон, Х. Е. А. Цалцутта Олд анд Нев: Хисторицал анд Десцриптиве Хандбоок то тхе Цити. Калкута: В. Невман & амп Цо., 1907. Интернет архива. Веб. 25 март 2014.

Давиес, Пхилип. Сплендоурс оф тхе Рај: Бритисх Арцхитецтуре ин Индиа, 1160-1947. Лондон: Пенгуин, 1987.

Десмонд, Раи, ур. Речник британских и ирских ботаничара и хортикултуриста, укључујући сакупљаче биљака, сликаре цвећа и дизајнере вртова. Рев. ед. Лондон: Таилор & амп Францис и Природњачки музеј, 1994.

Фирмингер, Рев. Валтер К. Тхацкер'с Гуиде то Цалцутта. Калкута: Тхацкер, Спинк & амп Цо., 1906. Интернет архива. Веб. 25 март 2014.

Гхосе, Сарој. "Технологија: шта је то?" Наука, технологија, империјализам и рат. Ед. Јиоти Бхусан Дас Гуота. Делхи: Центар за студије о цивилизацијама, и Дорлинг Киндерсели (Индија), 2007. 197-259.

Гросецлосе, Барбара С. Британска скулптура и компанија Рај: Црквени споменици и јавни кип у Мадрасу, Калкути и Бомбају до 1858. Цранбури, Њ: Ассоциатед Университи Прессес, 1995.

Массеи, Монтагуе. Сећања на Калкуту више од пола века. Калкута: Тхацкер, Спинк & амп Цо., 1918. Отворена библиотека (ово има другу слику катедрале, из другог угла, окренута стр. 68). Веб. 25 март 2014.

Моррис, Јан, са Симон Винцхестер. Камење царства: зграде Раја. Окфорд: Окфорд Университи Пресс, 2005.


Историја

Ст Паул'с#8217с стоји у самом срцу града Мелбоурне. У стилу, он одјекује у великим катедралама Европе. Дизајнирао га је угледни енглески препородни архитекта Виллиам Буттерфиелд, катедрала је изграђена у неоготичком прелазном стилу, делом рано енглеском, а делом украшеном. Многи сматрају да је Свети Павле коначно Буттерфиелдово ремек -дело.

Катедрала Светог Павла саставни је део хришћанског Мелбурна од оснивања града: налази се на месту где је прве јавне хришћанске службе у Мелбурну водио др Александар Тхомсон 1836. Од 1836. до 1848. године на месту на којем се налази катедрала штандови су послужили као тржиште кукуруза за растући град. 1848. године је Англиканској цркви додељено да сагради жупну цркву Светог Павла од плавог камена. Освећена 1852. године, црква Светог Павла коришћена је до 1885. године, када је срушена да би се направило место за литургијски запад садашње катедрале.

Камен темељац катедрале положен је 1880. године, а радови су се настављали једанаест година, што је довело до освећења катедрале Светог Павла 22. јануара 1891. Изградња три стуба почела је тек 1926. године, према ревидираном пројекту Јохн Барр из Сиднеиа, а не оригинални дизајн осмоугаоне централне куле и забатних западних кула Буттерфиелда. Централни торањ је други по висини у англиканској заједници, после катедрале у Солзберију.

Попут европских катедрала, Св. Павле се такође ослања на услуге традиционалних занатлија за одржавање историјске зграде. Шездесетих година прошлог века извршена је прва рестаурација спољашњости Катедрале, 1989. године обновљене су величанствене оргуље Катедрале. Године 2009. изведени су опсежни рестаураторски радови на спољашњости и унутрашњости Катедрале. У скорије време, историјске пословне зграде у кући Светог Павла#8217с Хоусе, непосредно уз Катедралу, биле су увелико обновљене како би се обезбедиле нове службе и административни садржаји за Катедралу и Епархију Мелбоурне.

Сазнајте како допринети нашим текућим потребама одржавања донацијом која се одбија од пореза.


Катедрала Светог Павла - историја

Оснивање заједнице на Лонг Ајленду први пут је неговано 21. априла 1944. године, када је шеснаест људи присуствовало састанку у Минеоли у Њујорку и формирало привремени одбор. 13. јуна 1945. основана је Православна гркокатоличка заједница округа Насау и Суффолк, Нев Иорк, Инц. Надбискупија је овде послала оца Георгеа Пападеаса да јој служи као свештеник 1950. Парцела земље је купљена у улици Греенвицх у Хемпстеаду у Њујорку и подигнута је прва црква Светог Павла. Дана 23. децембра 1950. обављене су службе иако зграда још није била завршена. 15. априла 1951. године надбискуп Михаило благословио је камен темељац новог здања и те вечери је изгласано име Светог Павла да постане заштитник Цркве.

Због прилива грчких православних хришћана на Лонг Исланд било је потребно изградити већу цркву и комплекс како би се испунили растуће потребе верника. Године 1955. имање Катедрале је купљено за 60.000 долара. Церемонија постављања темеља одржана је у лето 1957. Његово Преосвештенство Архиепископ Иаковос је 1959. године служио приликом полагања камена темељца. 16. марта 1960. године икона "Плачуће Богородице" видела се како се цепа у кући Петер анд Пагона Цатсоунис ин Исланд Парк. Феномен је привукао светску пажњу и хиљаде људи из близине и из далека долазило је да сведочи и поштује икону. Васељенска патријаршија га је прогласила „знаком божанске провидности“. Икона је трајно записана у нашој Саборној цркви.

Дана 1. маја 1960. године, отац Ницхолас Ј. Магоулиас (види "У спомен на фра Магоулиса") је заређен за свештеника у новој цркви. Служио је три године као помоћник. Године 1963. преузео је пасторално кормило Заједнице и званично се пензионисао у јануару 2006. године након 46 година посвећене службе. Дана 17. октобра 1971. године, Његово Преосвештенство, архиепископ Иаковос, освештао је Цркву. Свете мошти хришћанских мученика и светих Георгија, Трифона и Партенија сахрањене су у Часној трпези. Отац Јоаким Валасиадис је на данашњи дан распоређен у парохију и верно служио нашој заједници 35 година.

Године 1974. спаљена је хипотека Цркве. Исте године купљена је огромна парцела у близини паркинга која омогућава приступ Хилтон Авенуе. Касније је угаона кућа на Катедралној авенији купљена и тренутно се користи као образовна зграда названа у част Константина и Царол Цассис. Његово Високопреосвештенство је званично прогласило цркву Светог Павла катедралом на Лонг Ајленду на Цветну недељу, 3. априла 1988. Тада је отац Никола Ј. Магоулиас именован за декана Катедрале, а отац Јоаким Валасиадис за црквеног архијереја. Парохијани су били дубоко почаствовани и благословени историјском посетом Његове Светости Димитрија, васељенског патријарха цариградског и Светог синода 17. јула 1990. Служене су вечерње службе, а заједница је приредила пријем и вечеру.

О. Луке Мелацкринос додељен је 2003. у катедралу Светог Павла, а 2006. уздигнут у проистамена (пастор). Јохн Влахос је именован за помоћника од 2006-2008. О. Андреас Витхоулкас је био помоћник од 2008-2011. О. Панагиотис Зоуграс био је помоћник од децембра 2011. до 2014. године.

У септембру 2017. године, отац Цхристопхер Цонстантинидес придружио се катедрали Светог Павла као њен нови проистамен. Помаже му отац Константин Урсацхе, који је у катедрали Светог Павла од 2015. године


Ресторани

Згодна свиња на Катедралном брду

Бон Вие Цафе Ресторанска страна пекаре “А Пиеце оф Цаке ”. Ресторан се фокусира на класике доручка и ручка. За доручак ћете пронаћи омлете, јаја са бенедиктинкама, палачинке и још много тога, а за ручак скромну колекцију сендвича.

Француски кафе кафе / Месечева пица: Француски кафић Хен Хен дуго је био омиљено место за доручак и ужину, али су недавно побољшали игру отварањем и за вечеру. Као место за пицу!

Гном: Некада давно омиљено место познато под именом “Срећни Гном, ” ово место је неколико година имало тобогане који су доживели неочекивано затварање и неизвесну будућност, након чега је уследила куповина ресторана од стране једног од највећих градских#8217 поштовани кувари. Сада се Гноме вратио и пуца на све цилиндре, са новим менијем који је једнако укусан као и оригинал.

Згодна свиња: Убер-популарни јужни ресторан са роштиљем који је освојио Ирон Цхеф Америца, славни кувар Јустин Сутхерланд. Овде ће све са свињетином бити одлично (што је отприлике пола менија), али имају и одличну пилетину и вафле, плодове мора, јужне стране и још много тога.

Ла Гролла: Ла Гролла је романтични италијански ресторан са једним од најудобнијих дворишта у граду.

Лоуисана Цафе Ова велика, лежерна залогајница има један од омиљених маренди у комшилуку.

Тајландски манго: Ово суседско место служи све тајландске фаворите у чистом, лежерном окружењу.

Москва на брду: Одличан ресторан са укусном, аутентичном руском храном, плус градским воденим баром#8217. Трпезарија је забавна, лежерна атмосфера, док је спољни простор чаробни скривени драгуљ дворишта. Москва на брду једно је од наших омиљених места било где! (Погледајте наш комплетан преглед Москве на брду.)

Црвена крава: Ресторан и бар са врхунском храном заузимају барску храну, а мени се углавном врти око врхунских хамбургера. Ако ништа друго, Црвена крава је вредна заустављања за наручивање предјела њихових невероватних скута сира.

Оживљавање: Оживљавање доноси јужно пржену пилетину. Њихов мени приказује омиљене америчке птице#8217 на све начине, укључујући пилетину по комаду, сендвиче од пилетине и њихову увек познату пилетину и вафле.

Немате довољно ресторана за вас? Онда само наставите да возите низ Селби или погледајте наше изборе за све најбоље ресторане на Селби Аве.

Патио ат В.А. Фрост

Комодор: Цоммодоре је 100 година стар бар и ресторан који је помно враћен у славу из доба џеза. Наводно омиљено место Ф. Сцотт Фитзгералд -а у то време.

Свеенеи'с#8217с Салоон: Класично пиво и барска храна, урађено како треба. Не пропустите њихову пријатну, али забавну терасу када је време лепо.

В.А. Фрост & амп Цомпани: Познато по свом дворишту светске класе и дугогодишњој историји у комшилуку, ово место такође поседује подрум који се осећа као степениште у другу еру. Читаво искуство је атмосфера коктел салона, плус пун мени са храном за покретање.


Посебне понуде и промоције производа

Преглед

Први приказ археологије катедрале Цхристопхер Врен & рскуос & хеллипДеталан приказ изградње катедрале дат је на основу поређења тканине са обимним грађевинским приказима који су преживели и доказа из недавних археолошких истраживања.

& куотОва књига је одлична демонстрација кључне улоге коју археолошка анализа игра у разумијевању зграда. То је истински допринос стипендији, који садржи много тога што није објављено на другом мјесту и несумњиво побољшава наше разумијевање једне од најважнијих знаменитости Енглеске.
Тхе Лондон Ревиев Маја 2017

& лдкуо & хеллипаддс има немерљиву вредност у начину на који доживљавамо и разумемо ову зграду. Да ли нам је требала још једна књига о овој величанственој катедрали? У овом случају то је гласан & лскуоиес & рскуо. & Рдкуо
Часопис Друштва историчара архитектуре

& куотОво је добро произведена књига, са много јасних илустрација правилно написаних и индексираних у тексту & хеллип Уз претходну књигу о средњовековној катедрали, она нуди сажет, у потпуности референциран приказ археолошких открића направљених у највећој згради престонице и удобно седи поред многе архиткултуралне студије. & куот
Тхе Арцхаеологицал Јоурнал


Историја катедрале Светог Павла око 1909. године

Парохија Св. Павла има разлику да је прва од организованих парохија Епископске цркве на северозападу. Основана је 22. новембра 1824. Као прва парохија на овим просторима, суочила се са озбиљним одговорностима и дужностима које је весело преузела и разрешила. Од почетка је великодушно доприносио новцем и оданим лаицима за проширење Цркве. Постигла је много за Епархију. Дао је свој живот оснивању других парохија. Обновила их је и ојачала. Док је Црква била засађена у овом региону, и пре него што је Епархија успела да обезбеди одржавање епископа, само црква Светог Павла тринаест година пружала је у потпуности ту подршку. У свом „Летопису цркве Светог Павла“. Доктор Кларк износи једноставну истину када каже да је ова парохија „блиско повезана са пословима више од локалног интереса, а ја сам био полазиште агенција за проширење цркве, не само у Мичигену, већ и у регионима изван којих је некада припадала Епархији.

„Вероватно у овом делу земље нема цркве која има вреднију линију великодушних радника и лаика који су се посветили проширењу и одржавању Епископске цркве од цркве парохије Светог Павла. Имена ових људи вриједна су памћења, а рад који су они обавили има право на захвално признање. "

Од свог оснивања ова парохија је имала четири богомоље: Кратак опис ових понуђен је као прикладан предговор за архитектово сведочење о новој цркви која је тренутно у изградњи. Управо у Дому индијског савета на авенији Јефферсон, у близини улице Рандолпх, организована је жупа Св. On June 30 of the following year-that is, in 1825, the charter was granted to the church, which as amended December 9, 1850 stands today.

Of the Council House Dr. Clark writes: “It was not a very capacious building, not very sumptuous in the furnishings, not especially ecclesiastical in its appointments, but it served its purpose well…. It was the cradle of the Episcopal Church in Michigan. For three years the Parish worshiped in the Council house, and at the Fort, and then erected its first church on Woodward avenue.”

This was the first Gothic church building in Michigan, and it seems eminently fitting that in adopting plans for the building now in process of construction, and which in God’s good providence seems destined to stand for centuries, the same noble style of architecture, carried to a much higher degree of perfection should have been chosen. In this new building, we believe will be realized in part at least the dream and aspiration of those first builders.

It was on the 10th day of August, 1827 that the corner-stone of this first building was laid by the Rt. Rev. John Henry Hobart. D. D., Bishop of the State of New York The next year Bishop Hobart returned and on the 2rtth day of August consecrated the new church.

In the course of time the congregation outgrew this first church. It was enlarged in 1834. But “for a long time there was no place for strangers, nor very much welcome for them. A new element having come in, the subject of a new church was agitated and plans drawn. The plea that the church was adequate for the purposes of those who built it, and who then occupied it, did not hold. The historic and family associations then were strong. Where the church was to be located was also the occasion of some dispute.”

Eventually the first church building and site were sold, a lot was purchased on the corner of Congress and Shelby streets, and a second church building, occupied by this Parish for almost fifty years, was erected. This building is so well remembered as to make any description of it here unnecessary. The cornerstone of this second church was laid August 13, 1851. It was a beautiful and dignified structure, one in which there was the spirit of worship, and which has left a lasting impression on those who assembled within it.

An account of the return of St. Paul’s to Woodward avenue is given by Dr. Clark in the following words:

“It was on the 18th of July, 1892, that the lot on the corner of Woodward and Hancock avenues was purchased the lot, 250×177 feet, was deemed adequate for a church spacious enough for the demands of a city as distinguished from a village church. It was felt that in Detroit a time might come when instead of the multiplication of little churches, taxing the corporate strength of a city and Diocese, there would be a demand for a Church which would be large enough to serve as a source of supply for city work as well as one that might compare favorably with its domestic and commercial architecture. Such a time of advancement has come in other large cities.

“There never has been, and there is not now any lack of money among us, when there is a proper understanding as to a fit object. There are always to be found men who are looking about for some place to put their money where they can be assured and have a guarantee that it will do the most good. The members of a church doing well their own part invite and receive co-operation. What those who are members of the church have to look out for, is that they themselves and any large undertaking that they have in hand, should be worthy of the co-operation expected.”

The present parish building, with its chapel was the gift of Mr. Theodore H. Eaton 2d, who built it in the memory of his mother, Mrs. Anne E. Eaton, who became a communicant of the parish in 1842 and who died in 18?9. The furnishing of the building was undertaken by the Ladies’ Guild.

The subscriptions and payments for lot and parish building were as follows:

Subscriptions paid to February 15, 1897…..$10,402.50
Other subscriptions. ….775.00
Subscriptions of T. H. Eaton…..72,462.98
From the Literary Society…..268.10
From other societies and Sunday school…..3800.00
Proceeds of sale of Congress street lot…..39,106.02
Total amount spent for lot and chapel to date…..’$126,252.27

The plans for Saint Paul’s Cathedral are the result of co-operation of the Building Committee and the architects, and are the guiding lines whereby a structure is rising which will be a logical and visible expression of a powerful, indestructible institution, to be consecrated to the service of God for the well-being of mankind. As the Cathedral church is the highest form of the art of expressing structural truth and beauty in the fabric of the most exalted building that may be built by man, such a structure, to be the outward expression of the continuity of the historical and dogmatic church, must needs be the result of most hearty work in collaboration of clergy, committee and architects and is not the work of a few months, but of years of untiring energy in the study and development of the best possible manner of every detail that is contributed to complete the ensemble.

Cruciform in plan, Saint Paul’s Cathedral offers to the architect an opportunity which he is ever ready and anxious to grasp to create an exterior of convincing dignity, the mass of the building striking in its composition and placing before the eye at once an insight into the structure as a whole, for every contrast of wall surface, transepts, tower, clerestory, aisles, buttresses, turrets and fenestration speaks of those units in justice fulfilling the expectancy of the lover of Gothic forms, which go to make the interior vast and impressive, instantly inspiring and commanding reverence. The design, generally speaking, may be said to be in the style of the English 15th century Gothic, although many forms and details are in the manner of the 14th century, while in the conception of the west front, no effort has been made to conceal the fact that its inspiration is derived from the most impressive facades in the world, those of the 13h and 14th century in France, but great care has been exercised to adapt the forms and details of these distinct styles and bring them into harmony so that with the great soaring tower, which is inspired from that splendid example of English architecture, the one of Gloucester Cathedral completed during the years of the most glorious period of Christian architecture, is but the crowning glory of a continuity of styles of easy and pleasing transition.

The exterior of the Cathedral is severe in design, rather than elaborate and intricate, as often happens in late Gothic work. The lower portion of the building is exceedingly plain, but develops in interest and variety of detail toward the top and eastern bays. In the design of the west front the architects firmly believe a facade will be developed which will be exceedingly effective for a cathedral building of moderate dimensions and will overcome some of the uninteresting features of most of the English cathedral fronts. The principal inspiration in the designing of this elevation was from the best examples of the world, those of the great French cathedral fronts and the abbeys of England, in the ruins of which the purest examples of Gothic architecture have been left to us. The main portal is formed by one deeply moulded arch flanked by two staircase turrets contained within the great buttresses. Above the portal an open arcade, accessible from the interior, binds across the front. Above, the continuation of the roofs of the aisles will end the portion of the first construction of the nave, the clerestory being omitted for future building. Although the design of the finished front is not yet absolutely agreed upon, the building of the foundation and present super structure determine in a general way its completion as outlined in the design. The scheme already drawn is for a splendid rose window contained within a great arch, which in turn is offset by massive buttresses developing from the projecting ends of the aisles. Across the top over the great arch and between the turrets is another connecting gallery, beyond which appears the gable of the nave roof. The northern and southern porches, like the main portal, are of massive construction and form the common entrance to the narthex across the western end of the nave. As the clerestory and choir are approached, the wall surfaces become more broken and interesting in their treatment, the great transepts cut through the mass of the lofty nave and aisles and by the change in direction of wall surfaces gives relief to what would otherwise become a monotony of repetition. The choir, with its secondary transepts and variety of window openings, leads to the beginning of the great crossing tower, which becomes more ornamented than any other part of the building, with niches for sculptures of many saints, shafts and pinnacles, mullioned windows and traceried panels, gradually overspreading the entire surface and ending in four great great battlemented finials.

The interior of the Cathedral, true to well established principles of effective proportions, must, when complete, be most religiously and esthetically impressive. A large seating capacity has been obtained, the majority of the seats commanding an uninterrupted view of the altar, pulpit and lectern. While all the adjuncts for the service of the Church in America are secured, the historical precedent of type of plan and order of architectural expression is maintained. Within the confines of a very compact plan the chapels, aisles, transepts, and ambulatories are so disposed as to be seen to advantage through a succession of receding columns and arches, giving to the whole interior a mystical charm so necessary to the church interior and of which there are many striking examples in the cathedral churches of England and France. Like the exterior, the architectural treatment is noticeably severe and the ultimate effect is dependent upon stately proportion and skill in the design and execution of detail. The principal lighting is from the windows of the aisles filtering through the lofty arcades into the nave, the transepts with great traceried openings and the crossing by the great lantern of the tower, the choir with a higher light from a range of windows above the arcade and a group of five lancets in the east wall. The screen supporting the western gallery may be simply or elaborately treated in wood or stone. The nave, transepts and crossing are dignified in their simplicity of treatment. The great circular tower piers express clearly the tremendous strain they have to bear in supporting in safety the massive masonry construction above. The roof ceiling throughout is designed to be of oak, divided by the great roof trusses, panelled and further decorated with shields bearing the heraldically colored arms of the dioceses of the church in England and America. The opportunity for memorials in splendid colored and leaded glass is ideal and in the selection of design and color, and leaded glass is ideal and in the selection of design and color for this most necessary feature lies one of the greatest responsibilities, if esthetic results are to be considered, in the art of church building.

Until the choir has been reached every detail of the Cathedral has been marked by rigid severity but here a noticeable increase of richness in architectural forms, decoration and furniture is to take place. The possibilities for splendor in the embellishment of every detail of the choir and side chapels are without number. From the pavement to decorated oaken ceiling, memorials in wood, stone, choice marbles and precious metals may be placed as a most fitting means of beautifying the passage to the sanctuary and the high altar, which with its reredos and glorious eastern windows should be the most impressively beautiful expression of the handiwork of man in the entire fabric of the church one and all to the glory of God.

A Few Facts about the General Construction Work now going on

The extreme length of the building is 208 feet. The extreme width across the transept is 90 feet. The width of the front or nave section, extending toward Woodward avenue, is 62 feet and the width between the columns of the interior is 32 feet.

From the vestibule to the chancel is 119 feet, and the length of the chancel is 68 feet, with a width of 82 feet.

Many have asked the reason for adopting smooth stone for the exterior, and why it should not have been made to match the rough stone of the Parish House. The reason is: 1st: Because the style decided upon by the architects admitted of greater refinement of line and mass than is possible with rough stone. 2nd: Because as architectural design gradually developed from the crude and rustic forms of earlier times there appeared a greater refinement of form and mass which would not have been possible with the earlier crude materials. As the style adopted belongs to a period of the greatest refinement in Gothic architecture, the rough treatment would have been out of harmony with the details of this style. The many vertical lines of piers and buttresses running aloft from the ground, receding at intervals toward the body of the structure, are the principal factors tending to a graceful outline, and to interfere with these lines by the use of rough stone would mar the beauty of the forms and produce a distracting element in the unity and proportion of the details of the entire fabric. 3rd: Where little ornamentation is allowable for economical reasons, each little mould, column or wrought detail must be depended upon for its full share in the beautification of the wall surfaces and so is very much more effective if contrasted with a plain adjoining surface than if such surface were rough’ As the simplicity of this design requires absolute adherence to these principals to obtain the best effect, it logically determines the character of the wall finish.

Then, too, the windows with their tracery and the moulded arches of door and window heads take their place as so many more ornamental points of interest that require plain wall surfaces to set them off to the best advantage. As one of the fundamental laws of decorative art is that of “contrast” whether in the treatment of surfaces, by varying degrees of relief work, or by contrasts of color’ so is the beauty of an architectural mass dependent upon the proportion of its parts, and the details of these parts must be so put together that no discordant element is produced to mar the symmetry of the whole.

The original source document of this article, in its entirety, is uploaded in St Paul’s 1909.


Take a trip to St. Paul's Cathedral in London and learn about its rich history

A very warm welcome to St. Paul's Cathedral, which is been here at the heart of the city of London for more than 300 years. And it's iconic dome, built by Sir Christopher Wren, has been a symbol both for the city and of the Christian faith ever since then. And we're delighted that you can come and join us and find out more about what St. Paul's is all about. St. Paul's is in the city of London, which is a relatively small area, and was the heart of the city until it grew and grew and grew, particularly from 1800 onwards.

So people in the city regarded it as their church, although there are nowadays still over 50 parish churches and guild churches in the city of London, just one square mile. But we are a church of significance for the city. We are also of significance to the wider city and the nation, because we are at the heart of the capital, and we are the largest church in London.

So that's why it's used for big occasions. We've had, for example, the queen's birthday. We've had significant funerals such as Lady Thatcher and Winston Churchill. And that affects how we work. It's main purpose is as a place of Christian worship, but we also are a visitor attraction, because of our history. And the visitors help to fund the running of the Cathedral so we can do our main purpose.

So there is a tension between are we a place to visit, or are we a place to worship and pray in. And experience will tell you that many people who come to visit will also use us as a place to pray, because they themselves will have some kind of religious faith, which they want to express and make use of in the building. And, in fact, we have very few regular worshippers. Most of the people who come to worship and join us here and all those who are here as visitors of one sort or another.

In the Cathedral we have four services every weekday and five on Sundays. Two or three times a day we will have a service of the Eucharist, which people participate in. And the high altar is the main place in the Cathedral, which focuses that, although we will use different altars in different places around the Cathedral. But again, you can sit and watch that and ask for prayer if you wish to do so. And there are many services that we have where the clergy or the choir would be doing the speaking and singing.

The eastern end of the Cathedral is the quire. It's quire spelt with a "Q." And it's where the choir, with the "ch" sings as singers. So it's Christian worship, but it is publicly open, and we have a range of people, some of whom will fully participate, some of whom will sit back and simply watch. And either of those is fine.

In October 2011 there were the Occupy protests going on around the world. And there was a march towards the stock exchange, which is right next to the Cathedral, which was not allowed to go into where the stock exchange was, so they stopped outside St. Paul's. And the Cathedral was caught up in that movement and in that period, and trying to be there for everyone, whether it's people in the city, whether it's the protesters, whether it's just the ordinary people going about their business in London. And it was quite hard to hold all those things together.

I came into the cathedral after the campers had left. And my role has been to help the Cathedral find its own voice, to be clear about its purpose and its mission. So it's made the Cathedral more focused and intentional about the things that we're trying to achieve.

In 2013 we did some work here at St. Paul's on what are we for. And the top line of our vision statement was that we want to enable people in all their diversity to encounter the transforming presence of God in Jesus Christ. So our aim is to give everyone an experience of God, whether they're here for half an hour as a tourist, or whether they're a regular worshiper who comes to church every week, every day. And that's what we see as our primary purpose. So what we do in our worship, what we do in our welcome, is to try and get people not just some information, but a sense of what this is here and what the building is saying about why we exist and what the world is about.


St Paul’s Cathedral - History

St. Paul's Cathedral
Лондон, Енглеска

Erected: 1675-1710
After the Fire, it was at first thought possible to retain a substantial part of the old cathedral, but ultimately the entire structure was demolished in the early 1670s.
The final design was strongly rooted in St. Peter's Basilica in Rome.
Architect: Christopher Wren
Style: Барок
Building material:
Portland stone

NOTE: Interior photographs not allowed


1666�: A New Cathedral for London

Christopher Wren (1632�) proposed the addition of a dome to the building, a plan agreed upon in August 1666. Only a week later The Great Fire of London was kindled in Pudding Lane, reaching St Paul’s in two days. The wooden scaffolding contributed to the spread of the flames around the Cathedral and the high vaults fell, smashing into the crypt, where flames, fuelled by thousands of books stored there in vaults leased to printers and booksellers, put the structure beyond hope of rescue.

Sir Christopher Wren was a brilliant scientist and mathematician and Britain’s most famous architect. The building he designed to replace the pre-Fire Cathedral is his masterpiece. Nine years of planning were required to ensure that the new design would meet the requirements of a working cathedral the quire was to be the main focus for liturgical activity, a Morning Chapel was required for Morning Prayer, vestries were needed for the clergy to robe, a treasury for the church plate, a home had to be planned for the enormous organ, bell towers were essential, and the interior had to be fitted for the grandest of occasions and ceremonies. The building which Wren delivered in thirty five years fulfilled all these needs and provided a symbol for the Church of England, the renewed capital city, and the emerging empire.

Construction commenced in 1675: the process involved many highly skilled draughtsmen and craftsmen and was pursued in phases, largely dependent on the availability of funding and materials. Portland stone predominated but other types of stone were necessary as well as bricks, iron and wood. All of the building accounts, contracts and records of the rebuilding commission survive, and many original drawings. A detailed history of the design of the cathedral can be found in the online Wren Office Drawings catalogue written by Dr Gordon Higgott (2012).

Christopher Wren lived to see the building completed: the last stone of the Cathedral’s structure was laid on 26 October 1708 by two sons named after their fathers, Christopher Wren junior and Edward Strong (the son of master mason). The first service had already been held in 1697 – a Thanksgiving for the Peace between England and France.



Facade.
Framing the western facade, twin bell towers rise nearly 213 feet (65 metres) above the floor.
. The final design was strongly rooted in St. Peter's Basilica in Rome.


Baroque style . Cupola with lantern . Three acroteria . Carved tympanum





Block modillions . Барок style carved tympanum


Corinthian pilasters . Corinthian columns . Carved frieze (detailed in photo below:) . Swag




Tower with clock and steeple


Roman Corinthian columns


Sitting figure on left: Saint Luke the Evangelist with his symbol, an ox with wings .
Sitting figure on right: St. John the the Evangelist with his symbol, an eagle



Pedimented surround with supporting Roman Corinthian columns . Detail below:



Foliated frieze with cartouche center . Roman Corinthian columns and pilasters


Facade



"St. Paul’s famous dome , which has long dominated the London skyline, is composed of three shells: an outer dome, a concealed brick cone for structural support, and an inner dome . The cross atop its outer dome stands nearly 366 feet (112 metres) above ground level (some 356 feet [109 metres] above the main floor of the cathedral).

"Below the cross are an 850-ton lantern section and the outer, lead-encased dome, both of which are supported by the brick cone. At the base of the lantern (the apex of the outer dome) is the famous Golden Gallery, which offers panoramas of London some 530 steps (and some 280 feet [85 metres]) above the ground. Farther down, at a point just below the brick cone, is the Stone Gallery, another popular viewing spot.

"Visible from within the cathedral is the inner dome, a masonry shell with a diameter of 101 feet (31 metres). . Supporting the weight and thrust of the upper dome section are buttresses and columns in a peristyle below these, near the height of the Whispering Gallery, is a circle of 32 buttresses not visible from the ground. Eight massive piers connect the buttresses of the dome area to the floor of the cathedral."


Center statue: St. Paul


Balustrade . Roman Corinthian columns pilasters . Pedimented wind ow surrounds with flanking engaged Коринтски колоне


Tympanum . English royal coat of arms: lion and unicorn



Egg-and-dart molding . Leaf-and-dart molding



Greek Corinthian главни град



Balustrade . Modillions and rosettes . Corinthian columns pilasters

Photos and their arrangement 2016 Chuck LaChiusa
| . Почетна страница . | .. Buffalo Architecture Index . | .. Buffalo History Index . . | . E-Mail . | ..

web site consulting by ingenious, inc.


Погледајте видео: Katedrála sv Petra a Pavla - Brno - Bells